projekt #6

Po kilku dniach dłubania udało się w końcu sfinalizować projekt półka. Projekt jest ‚otwarty’, daje możliwość zmian ‚od ręki’, co niezwykle mi się podoba. Bardzo sobie cenię taką cechę w przedmiotach, że łatwo można je poddać modyfikacji. W zasadzie zerowym kosztem powstała półka – ‚wystawka’ służąca eksponowaniu tego, co aktualnie urzeka nas swą urodą. Jak się znudzi, to podmieniamy eksponaty. Ciągła zmiana dekoracji czyni tę przestrzeń żywą i nie nudną. I to właśnie lubię. Na razie jest tak:

Otagowane , , ,

5 thoughts on “projekt #6

  1. IDAD pisze:

    Bardzo fajna polka, podoba mi sie!!!!

  2. Władmir pisze:

    Rany, chyba muszę zbadać sobie wzrok…

  3. KAAM pisze:

    mam bardzoo podobną półkę u siebie w pokoju, ale w domu rodziców, tylko że moja ciągnie się przez cała szerokość ściany i ciągle jest niezagospodarowana… bardzo podoba mi się takie użycie antyramy!

    • Kajakowo pisze:

      No właśnie zamysł był taki, żeby była na całą długość ściany, ale nie znaleźliśmy odpowiednio długich listewek. :)
      I dzięki za uznanie dla pomysłu na antyramę. :)

Skomentuj

