projekt #8

Po ostatnim wyplataniu abażuru lampy zostało mi sporo muliny. Wystarczył moment i już wiedziałam jak ją spożytkuję. Inspirację zawdzięczam Styledigger. :) Wprawdzie w przypadku realizacji tego projektu nie posiłkowałam się zdobyczami ze strychu, ani nie próbowałam odgruzować garażu, ale sam pomysł jest tak retro, że musiałam go wykopać z zakurzonego kąta własnej głowy. A wręcz konieczne było googlowanie, bo za nic w świecie nie mogłam sobie przypomnieć jak się robi chevron, czyli wzór w multiplikowaną literę `V`. Ostatni raz robiłam podobne rzeczy na początku liceum, o ile dobrze pamiętam. Tak więc znowu z muliny coś wyplotłam, tym razem tzw. bransoletki przyjaźni. Ale ale, zastosowanie znajdą też jako zakładki do książek. Najgorsze jest to, że nie mogę przestać robić, ciągle przychodzą mi do głowy nowe kombinacje kolorystyczne. A tak między nami, to mam przeczucie, że mulinowa wielokolorowa biżuteria zarządzi w zbliżającym się sezonie letnim. Bądźcie czujni!

Otagowane , , ,

12 thoughts on “projekt #8

  1. Al pisze:

    taaaaak pamiętam te bransoletki, pisałam nawet o nich u siebie ostatnio :)
    i w sunie fajnie jak wróci moda na bransoletki była prawdziwym mistrzem wzornictwa w podstawówce :P

  2. Kajakowo pisze:

    ;) Bardzo się cieszę, że ten trend powrócił, ale szczerze mówiąc jestem też cholernie zdziwiona, że tak bardzo mi się to znowu podoba. Jeszcze pół roku temu prychnęłabym śmiechem na myśl o mulinowych bransoletkach.:D

  3. Kajakowo pisze:

    Tym bardziej to wszystko dziwne, że dopiero co pisałam, jaka jestem niecierpliwa i jak nie znoszę drobnych precyzyjnych prac. :D

  4. Jag pisze:

    Kajakowo a może post z DIY krok po kroku, bo ja jestem totalnie nieogarnięta w tych kwestiach, a chętnie bym sobie coś takiego zrobiła:))))

  5. KAAM pisze:

    Aaaa super! też ostatnio kupiłam sobie kolorową mulinę….:)

    • Kajakowo pisze:

      Tylko uważaj, to naprawdę wciąga. Wystarczyło, że zobaczyłam ilość kolorów w pasmanterii, a już wiedziałam, że będzie nieźle. ;)

  6. Sylwia Kubryńska pisze:

    Ok, przypominam, że zbliżają się moje urodziny;))

Skomentuj

