obiekt #41

Wiosna! Czas wsiąść na rower. W tym roku pogoda była wyjątkowo łaskawa, tylko na 2 miesiące rozdzieliła mnie z moim dwukołowym pojazdem. Schowałam go do garażu dopiero w styczniu i to dosłownie na chwilę. Lubię mój retro wysłużony rower, chociaż rama trochę na mnie za duża i wiecznie coś w nim klekocze. Chętnie jednak zamieniłabym go na jeden z modeli polskiej (polskiej!) firmy Creme Cycles. Chociażby na biały Holymoly. Albo może turkusowy Caferacer? Są wykonane z niezwykłą dbałością o (retro) szczegóły, dopieszczone w każdym calu. Nie ma nic lepszego od przemieszczania się po mieście rowerem, w szczególności tak stylowym.

Via: http://cremecycles.com/

Otagowane

2 thoughts on “obiekt #41

  1. Jag pisze:

    Ech…pamiętam pewien Twój post z dawnego bloga, gdzie prezentowałaś dumnie swój rower, to ten sam?:) Z tych trzech powyżej najbardziej podoba mi się drugi, prawdziwie wiosenny. Sama mam czerwony rower i w ten weekend zamierzam go odkurzyć, naoliwić i ruszyć na podbój okolicznych parków:)

    • Kajakowo pisze:

      Tak! Ale jaja, pamiętasz. :) Zielony z wiklinowym koszykiem. On już ledwo zipie, ale ten sezon jeszcze spędzimy razem. Postanowiłam, że koszyk pomaluję na biało, żeby trochę urozmaicić. :)

Skomentuj

