projekt #11

Pierwszy raz nie wiem z czego zrobiłam to co zrobiłam. Nie mam pojęcia z czego powstała ta lampa. No z jakiejś siatki ze sklepu budowlano-ogrodniczego. Była w piwnicy. Ale do czego pierwotnie to służy – nie wiem. Ale wiem za to, że w roli którą zaproponowałam wypada wybornie. Pierwszy świadek nowej lampy rzekł: „Ha, i pomyśleć, że ludzie chodzą do sklepów i kupują lampy za całkiem spore pieniądze. Do tego brzydkie”. Przyjmuję to za komplement. ;) Ta konstrukcja sprawdzi się też jako lampion, wystarczy w środku tej siatkowej tuby umieścić świeczkę, tealight będzie optymalny. Mam zamiar ustawić kilka takich na tarasie, niech tylko zrobi się już ciepło.

Otagowane , ,

2 thoughts on “projekt #11

  1. Al pisze:

    ale mi sie to podoba!!!!!!!!!!!!!!!!

Skomentuj

