obiekt #84

Moi ulubieni południowi sąsiedzi Czesi wyprodukowali absolutnie fantastyczne pufy. Przepadam za takimi podłogowymi siedziskami, a te mają tyle wdzięku i uroku, że dosłownie można by je schrupać. Spotykają (splatają?) się tu tradycja z nowoczesnością. Splot inspirowany jest dawnymi technikami wyplatania koszy. I to mi się bardzo podoba, taki ukłon w stronę czeskich babć i ich ręcznych wyrobów. Zresztą wystarczyło, że weszłam na ich stronę (link pod zdjęciami) i już mnie mieli. Kupili mnie już samą stroną główną. ;)

Via: http://www.kumeko.com/

8 thoughts on “obiekt #84

  1. KAAM pisze:

    AAAAAAAAaaaa najpiękniejsze!!!!

  2. Magda pisze:

    O Mamuńciu!!!! Jakie cudooo!

  3. kelly pisze:

    Świetne przytulaski :) Hmmm, mi się kojarzą z pozwijanymi piankami marshmallows (moje skojarzenia z jedzeniem zaczynają przybierać formę obsesji). Ładnie wyglądają – na miękkie i wygodne z jednej strony, a z drugiej – stabilne.

  4. Bea pisze:

    Cudna pufa!
    Też lubię Czechów, mam koleżankę Czeszkę:)

Skomentuj

