obiekt #85

Wspominałam już, że lubię otaczać się ładnymi przedmiotami w każdej sytuacji. Na przykład podczas robienia naleśników. Pomysł na tę trzepaczkę jest prosty. Inspiracją był pęczek słomek do picia. Nie dość, że wyszło ładnie, to jeszcze zadbano o funkcjonalność. I można dzięki zastosowanemu tu sprytnemu rozwiązaniu zaoszczędzić trochę miejsca w kuchni. A taka cukierkowa estetyka rodem z Ameryki lat 50-tych sprawia, że mam ochotę pomykać w kuchni w rozkloszowanej sukience w grochy i z uśmiechem wyjmować z piekarnika ciasto. ;)

Via: http://www.ding3000.com/en/beater.html#.T8yU4FLvYhE

Otagowane

6 thoughts on “obiekt #85

  1. kelly pisze:

    O matko, mam słabość do takich rzeczy, chociaż nie spędzam w kuchni zbyt dużo czasu. Jedyne, co mnie odstrasza, to ceny… bo te piękne przedmioty zwykle kosztują o jedno zero więcej niż ich klasyczne odpowiedniki.

  2. Bea pisze:

    To coś dla takiej roztrzepanej gospodyni jak ja:)

  3. Yaseck pisze:

    Koniecznie muszę zobaczyć jak pomykasz w sukience w grochy!

Skomentuj

