obiekt #93

Proszę spojrzeć, jaka sprytna półka. W dzieciństwie miałam klocki działające na podobnej zasadzie, z których budowało się takie przestrzenne formy.  Na starość też się można pobawić, łącząc poszczególne drewniane elementy w sposób, który nam akurat najbardziej odpowiada.  Sami decydujemy ile półek i w jakim układzie będzie wisiało na naszej ścianie. Uważam, że to absolutnie fantastyczny pomysł na mebel. Nie tylko oferuje powrót do dzieciństwa, ale gwarantuje efekt skrojony na miarę naszych potrzeb. Pysznie!

Via: http://www.josehurtado.eu/gallery/61/

Otagowane

12 thoughts on “obiekt #93

  1. Kamila pisze:

    Suuuper pomysł, taka półka chyba nie może sie znudzić!

  2. Madelaine pisze:

    Pamiętam te klocki :)

  3. Magda pisze:

    Fantastyczne rozwiązanie, funkcjonalne w każdym szczególe i na dodatek ładne :)
    A klocki też pamiętam, ciekawe, czy autor projektu miał takie ;)

    • Kajakowo pisze:

      Otóż to- funkcjonale i ładne. Takie rozwiązania zawsze kradną moje serce.
      O, kolejna amatorka tych fajnych klocków! :)

  4. Bea pisze:

    Zdecydowanie jestem na TAK!

  5. kelly pisze:

    Super, ile razy myślałam sobie, że wolałabym tam mniej, tam więcej a jeszcze gdzie indziej wyżej…

  6. Kasia pisze:

    W poszukiwaniu ciekawych blogów i stron o wnętrzach spędziłam przed komputerem wiele godzin. Postanowiłam więc zebrać to co znalazłam sama i to co znajdą inni w jeden katalog. Twój blog już został wpisany, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko :) Będzie mi bardzo miło, jeżeli odwiedzisz mój katalog, a jeszcze milej, jeśli pomożesz w jego promowaniu i umieścisz u siebie podlinkowany baner.
    Adres bloga:
    http://inspiracje-wnetrza-design.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie,

    Kasia

    • Kajakowo pisze:

      Fajna idea z tym katalogiem, miło mi, że się tam znalazłam. :) Zaraz dodam link do moich ‚polecanych’.

Skomentuj

