obiekt #101

Przyznam, nie spodziewałam się, że coś takiego może mi się spodobać. Nie wiem, może zadziałał jakiś bodziec podprogowy z informacją, że plecaki są modne? Typowym plecakiem dzisiejszy obiekt jednak zdecydowanie nie jest. W ogóle nie jest typowym czymkolwiek. Zobaczyłam go i w pierwszej chwili zgłupiałam, a moment później wiedziałam, że ten futurystyczny wytwór skradł moje serce. Pomysł na niego jest doprawdy zadziwiający i potrzeba chwili, żeby się do tej koncepcji przemóc. Uwielbiam takie rzeczy, których w pierwszej chwili najnormalniej w świecie nie rozumiem, nie ogarniam. Takie zachwycają najbardziej. Dotyczy to zresztą nie tylko świata przedmiotów. Przepadam się dziwić po prostu. I tu się zadziwiłam, a potem zachwyciłam. Plecak jest podobno bardzo wytrzymały i elastyczny, a jednocześnie sam w sobie bardzo lekki i wygodny. Kojarzy mi się trochę z „Wojowniczymi Żółwiami Ninja”, pamięta to jeszcze ktoś? Więc może i kwestia nostalgii wchodzi tu w grę i dlatego tak mi przypadł do gustu.

Via: http://solid-gray.com/

Otagowane ,

6 thoughts on “obiekt #101

  1. Kamila pisze:

    Dla mnie jest jakby inspirowany gwiezdnymi wojnami… podoba mi sie, ale czy sama bym nosila…hmmm nie wiem

    • Kajakowo pisze:

      O, gwiezdne wojny, fakt. Mam ten sam problem – jako przedmiot mi się podoba, ale noszenie go to już inna para kaloszy. ;)

  2. Bea pisze:

    Ha ha, kosmos jak nic!
    Musi być piekielnie niewygodny. Wygląda ja pancerny czołg;))

    • Kajakowo pisze:

      No właśnie podobno jest bardzo wygodny i lekki. Zrobili go z jakiegoś ultra-delikatnego, ale wytrzymałego tworzywa. Chciałabym się na własnej skórze przekonać.:)

Skomentuj

