obiekt #107

Modne w tym sezonie azteckie motywy są obecne nie tylko na ubraniach, ale także we wnętrzach. Uwielbiam takie klimaty, więc zachwyciłam się propozycją Kare Design, ewidentnie inspirowaną estetyką rodem z Ameryki Południowej. Intensywne, nasycone barwy, indiańskie wzory, a to wszystko na wielbionych przeze mnie pufach. No marzenie! Oczyma wyobraźni widzę już proste, jasne wnętrze, a w nim te pufy doskonale psujące (pasujące :) ) ten stonowany porządek.

Via: http://9design.pl/pol_m_MEBLE_Lawki-pufy-i-stolki-190.html

Otagowane , ,

6 thoughts on “obiekt #107

  1. Kamila pisze:

    ta jasna – slicznaaaaa!

  2. przeciez te wzory sa takie same;D

    • Kajakowo pisze:

      Nie-e. Nie są, tzn. sam kształt tak, ale kolor nie. Wzory są takie same, ale mają odwrotne kolory. Może nieprecyzyjnie się wtedy wysłowiłam, chodzi mi o przeniesienie całej kolorystki wzoru na inne tło, czyli turkusowy deseń idzie w mojej głowie na czarnego pufa. :)

Skomentuj

