obiekt #111

Stolik, taboret, schowek. A w ogóle to wygląda trochę jak pieprzniczka/solniczka, tylko skala nie ta i trzeba by dziurki dorobić. Na pewno jest to obiekt o uniwersalnym zastosowaniu, o całkiem zabawnej i przyjemniej dla oka formie. Zaraz ktoś pomyśli, że skoro taki uniwersalny, czyli do wszystkiego, więc pewnie nie nadaje się do niczego. A nieprawda, ja postawiłabym taką ‚solniczkę’ w przedpokoju. W środku można trzymać utensylia obuwnicze, a na niej samej siadać podczas zakładania butów. Ha!

Via: http://www.patricknorguet.com/index.php?page=categorie&cat=projects&filter=Product

Otagowane

6 thoughts on “obiekt #111

  1. kelly pisze:

    Rewelacja! Taka by mi się przydała, o :)

    • Kajakowo pisze:

      No mi chyba też, dochodzę do wniosku. ;) Najchętniej wersja biało-czarna. Tylko nie wiem czy całość biała, a zakrętka czarna, czy odwrotnie. :D

  2. Yaseck pisze:

    Ten blog zaczyna być dla mnie za trudny. Muszę zaglądać do słownika.

    • Kajakowo pisze:

      Czego nie rozumiesz Jacku? Już spieszę z wyjaśnieniami. :)

      • Yaseck pisze:

        Utensilia lub utensylia – we współczesnym języku pojęcie to określa szeroko rozumiane, narzędzia, przybory, sprzęt – akcesoria.

      • Kajakowo pisze:

        Ach, to. :) Już się bałam że jakąś gafę walnęłam tajemniczą której sama nie dostrzegam, ale szukałam też podstępu w Twoim komentarzu, tudzież prowokacji. :D Słowem, byłam nieźle zbita z pantałyku. A to tylko moje umiłowanie do oldschoolowych słów. :)

Skomentuj

