obiekt #113

Widzieliście kiedyś lampę z betonu? No właśnie, ja też nie. Holenderska projektantka Renate Vos wymyśliła lampę z silikonu i betonu właśnie. To zaskakujące połączenie materiałów jest naprawdę bardzo udane. Lampie nadano prostą formę podkreślającą niezwykłość użytych tworzyw. W rezultacie powstał przedmiot pełen sprzeczności, którego urok tkwi w dopełnianiu się przeciwieństw – surowa, zimna oprawa jest źródłem ciepłego, intymnego światła.

Via: http://www.renatevos.nl/index.php?p=3&id=7

Otagowane , ,

6 thoughts on “obiekt #113

  1. O nie. Wystarczy mi betonowy sufit…

  2. Madelaine pisze:

    Czy projektantka helenderska to mieszkanka Niderlandów z greckimi korzeniami? :)

    • Kajakowo pisze:

      Hahaha. Wiedziałam, czułam że coś gdzieś jest pokićkane… ale nie mogłam znaleźć. ;) Dzięki, już poprawiłam.

Skomentuj

