obiekt #122

Ostatnio często wracam myślami do czasów dzieciństwa. To chyba znaczy że jestem już naprawdę stara, bo dopiero co z rozrzewnieniem myślałam o liceum, a w tej chwili cofam się z łezką w oku aż do czasów przedszkola. Ale sentyment dotyczy tylko samych czasów, bo przedszkola nie znosiłam. Może to dlatego, że człowiek w tym wieku jest bardzo kreatywny i ma głowę pełną pomysłów, dzięki czemu rodzi się wówczas mnóstwo doskonałych koncepcji z serii DIY. Niewiele potrzeba, żeby świetnie się bawić. Kilka dni temu przypomniało mi się, jak mając lat kilka skonstruowałam pociąg z pudełek po zapałkach, łącząc ‚wagony’ klipsami mojej mamy. Piękne czasy. Zamiłowanie do takich zabaw zostało mi do dziś, no może niekoniecznie buduję pociągi, ale jednak coś tam majstruję. Po tym przydługim wstępie nie mającym wcale aż tak wiele wspólnego z dzisiejszym obiektem przejdę może do sedna. Znalazłam kolejne interesujące dziecięce akcesoria, mogące doskonale służyć do zabawy. Fikuśne kolorowe formy wykonane z lekkiej i trwałej pianki będą się nadawały do najprzeróżniejszych celów. Wyglądają naprawdę mega wesoło i zachęcają do popuszczenia wodzów fantazji. Będąc w wieku przedszkolnym nie pogardziłabym takim gadżetem.

Via: http://www.flipforkids.com/home.html

Otagowane

4 thoughts on “obiekt #122

  1. kelly pisze:

    Cokolwiek to jest (bo nie wiem, czy można jakoś ładnie polskim słowem to określić) – bardzo fajne! Dziecięca kreatywność jest najlepsza na świecie :) Moim numerem 1 wśród magicznych, dziecięcych sztuczek, było pomalowanie pnia drzewka w doniczce na niebiesko, bo ten naturalny, szaro-bury kolor wydawał mi się smutny :D

Skomentuj

