obiekt #133

Wprawdzie sezon motocyklowy powoli się kończy, ale nie mogłam sobie odmówić pokazania Wam tych pięknych kasków. Zresztą są miejsca, w których sezon wcale się nie kończy, a ja wcale nie ukrywam, że wolałabym być właśnie tam. I jeździć skuterem w jednym z kasków tej firmy. Oczywiście jak wszystkie rzeczy, które mi się podobają, także te kaski mają wyraźny retro sznyt. Są wykonane z niespotykanym w tym temacie smakiem. Żadnych abstrakcyjnych maziajów, żadnych pseudo demonicznych symboli dominujących w stylistyce akcesoriów motocyklowych. Co za ulga widzieć coś w tak niewymuszony sposób wyrafinowanego. I ładnego po prostu. Niestety nie wiem jak z parametrami bezpieczeństwa takiego kasku, no ale my tu przecież nie o tym. Pewne jest natomiast, że taki kask gwarantuje fantastyczną stylówę.

Via: http://www.ateliersruby.com/helmets

Otagowane ,

8 thoughts on “obiekt #133

  1. kelly pisze:

    W autobusie mi się raczej nie przyda (chociaż..starsze panie i ich laseczki/parasolki bywają groźne), ale jest piękny. Gdybym lubiła klimaty skuterowo-motorowe, to na pewno bym do takiego wzdychała!

    • Kajakowo pisze:

      ;) Ach, i ja właśnie wzdycham, ale to raczej niegroźne zajęcie, ceny mają zaporowe niestety.

  2. brulionman pisze:

    szachownica biało czerwona – stylowo śmigałbym gokartem :)

  3. Jag pisze:

    Marzy mi się skuter i piękny kask. Najlepiej jakiś fikuśny, np. różowy w świnki:)

  4. Yaseck pisze:

    Kask w kratkę – idealny na Vespę.

Skomentuj

