projekt #19

Wiedzieliście, że nowa lodówka to koszt 2 zł? No, przynajmniej jej wizualny tuning jest tyle wart. Tyle bowiem kosztowała folia samoprzylepna, z której powycinałam trójkąty. Proces twórczy towarzyszący ozdabianiu lodówki nie należy do skomplikowanych, a efekt jest rewelacyjny. (Tak, jestem bardzo skromna.) Życzyłabym sobie, aby reszta mojej kuchni była biała, ale… do tego mam nadzieję z czasem dojdziemy, a póki co lodówka skupia na sobie całą uwagę. Od dawna marzył mi się mocny, graficzny akcent w którymś wnętrzu. No i mozaika czarnych trójkątów na białym tle robi naprawdę dobrą robotę w tym temacie. Na razie ten układ wzorów wydaje mi się optymalny, ale wcale nie jestem pewna, czy jutro nie rozmieszczę trójkątów inaczej. A tak w ogóle, to trójkąty rules!

Otagowane , , ,

23 thoughts on “projekt #19

  1. Jag pisze:

    Mam nadzieje, że nie ma tu cenzury, bo ta lodówka jest ZAJEBISTA:) Fajnie wygląda!

    • Kajakowo pisze:

      Hehe. Dzięki, właśnie też mi się wydawało, że jest zajebista. I chyba się nie pomyliłam. Teraz siedzę i się na nią gapię cały czas.:D

  2. Madelaine pisze:

    Świetna jest, ale od razu widać, że bezdzietna ;) Moją od lat „zdobią” magnesy z serków, plan lekcji, jakieś rysunki, około 100 innych karteczek i jeszcze trochę drobiazgów ;)
    A właściwie to czemu nie ma oczu?

    • Kajakowo pisze:

      No fakt, coś w tym jest. ‚Dzietne’ lodówki z reguły wyglądają właśnie tak, jak opisałaś. :)
      Heh, a gdzie proponujesz oczy? Mi się jakoś nie komponują. ;)

      • Madelaine pisze:

        Też mi się nie komponują, ale popłynęłam nieco skojarzeniami – od twoich planów, żeby oklejać oczami hydranty i inne sprzęty uliczne po myśl, że lodówka z oczami wyglądałaby interesująco. Łypiąca groźnie na tego, kto ją otwiera ;)
        Aaa! A zaczęło się od myśli, że trójkąty na linii między drzwiami mogłyby wyglądać jak zęby rekina…
        To ja może już podziękuję za uwagę :D

      • Kajakowo pisze:

        Achaaa, faktycznie. Do tej pory nakleiłam oczy tylko na kaktusa, pasowało mu idealnie.:D
        Hihi, cholera, zaczynam się bać własnej lodówki. Rekin z krzaczastymi brwiami. To ja też już podziękuję za uwagę. ;)

  3. Hac pisze:

    wertykalnie po prawek klamek, które wygladają jak brwi :)

    • Kajakowo pisze:

      Hahah, bardzo ciekawe spostrzeżenie. Teraz będę widzieć krzaczaste brwi otwierając lodówkę, no pięknie. ;)

  4. Yaseck pisze:

    Bomba! (lubię to)

  5. kelly pisze:

    Naprawdę super! Uwielbiam takie szczegóły, które sprawiają, że coś nagle wygląda zupełnie inaczej. Moja niestety (lub stety, bo w zasadzie nie narzekam) zabudowana. Ale została jeszcze pralka w łazience… :> :D

    • Kajakowo pisze:

      :) A właśnie, pralka też się nada do takiego ozdabiania, szczególnie taka ładowana od góry. To jest myśl!

      • kelly pisze:

        Chciałam wrzucić tutaj link do pralki (takiej klasycznej, nie od góry, bo mam klasyczną, to szukam inspiracji ;)) udekorowanej naklejkami (?) w kształcie kółek (czerwone,szare i czarne),ale link nie działał… no i znalazłam to, więc musiałam się podzielić:

        :D

      • Kajakowo pisze:

        Ale super ten rekin! Aż żałuję, że mam pralkę ładowaną od góry, bo bym sobie wetknęła takiego. :D

  6. bea pisze:

    Świetny pomysł z tym liftingiem lodóweczki.
    Uwielbiam trójkąciki:)

  7. Z trójkątami może być różnie, ale to wydanie jest akurat super;) Tylko ciekawi mnie, skąd folia…?

  8. mardy pisze:

    świetny pomysł! A gdzie można dostać takie naklejki? Sama je zaprojektowałaś ?

    • Kajakowo pisze:

      Dzięki. :) Kupiłam arkusz folii samoprzylepnej, w sklepie z materiałami do realizacji reklam wizualnych, art. papierniczymi i dla plastyków. A potem powycinałam z tej folii trójkąty (które najpierw sobie wymierzyłam i rozrysowałam na ‚lewej’ stronie). Wiedziałam, że punktem wyjścia mają być trójkąty, a ich rozmieszczenie to już w praniu wyszło, nie robiłam wcześniej żadnego projektu. :)

  9. Dzisiaj zobaczyłam coś podobnego: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/553563_374860109261534_306749124_n.jpg Widać ktoś w Twojej lodówce znalazł inspirację do przemiany całej kuchni ;)
    Pozdrawiam pięknie i zapraszam do siebie :)

Skomentuj

