obiekt #140

No i chcę to zrobić po raz kolejny. Zacząć wpis od nawiązania do sytuacji pogodowej. Nie mam wytłumaczenia na to natręctwo, więc->

…w  jesienno zimowym okresie garnę się nie tylko do jedzenia i picia rozgrzewających rzeczy, czy noszenia ciepłych ubrań z naturalnych materiałów. Mam też tendencję do napawania oczu przytulnymi przedmiotami. Czyli? Muszą być miękkie, pękate, miłe w dotyku, o grubej fakturze i w stonowanym kolorze. Udało mi się znaleźć fotel będący doskonałą wizualną interpretacją definicji przytulności. Widzę w nim ogromny potencjał na wiernego przyjaciela w szarobure chłodne wieczory. Czy to naprawdę dziwne, że fotel kojarzy mi się z pogodą?

Via: http://www.bonluxat.com/a/paola-navone-nuvola-collection.html

Otagowane

6 thoughts on “obiekt #140

  1. apetyczneW pisze:

    co za szyk! :) ciekawe jak jest wygodny :) i czy w ogóle jest :)

  2. Jag pisze:

    Wygląda na mięciutki:)

  3. Kajakowo pisze:

    Może to tylko złudzenie optyczne ;), ale wygląda mi na mega wygodny.

  4. robi fantastyczne wrażenie! idealny partner na zimę :)

Skomentuj

