obiekt #154: rodzina nocnych lampek

A oto najbardziej na świecie urokliwe lampki nocne. Rzecz nie tylko w ich sympatycznym kształcie, ale i bardzo sprytnej funkcji, którą mogą pełnić. Lampy występują w grupach – jedna duża i trzy małe. Można je połączyć w sieć za pomocą internetu i dzięki temu wysyłać i odbierać sygnał od pozostałych posiadaczy rodziny lampek. Jak to działa? Duży domek to ja, małe to wybrane przeze mnie bliskie osoby, które mieszkają w innym zakątku świata. Idąc spać wyłączam lampę naciskając na komin mojego domu, wtedy wszystkie małe lampki przypisane mi u przyjaciół rozsianych po świecie gasną. Tak, wiem że to zupełnie zbędne i wcale niepotrzebne, ale jakie urocze! Jeśli ktoś nie jest przekonany, odsyłam do tego filmiku. Przyjemny pomysł, prawda?

Good-Night-Lamp-3Good-Night-Lamp-2Good-Night-Lamp-4Good-Night-Lamp-6

Via: http://design-milk.com/good-night-lamp-a-family-of-house-shaped-lamps/

Otagowane ,

4 thoughts on “obiekt #154: rodzina nocnych lampek

  1. kelly pisze:

    Ale szaleństwo!!! Słodziaki :)

  2. Yaseck pisze:

    Na początku pomyślałem, że kretyńskie, ale potem doszedłem do wniosku, ze jednak słodkie.

Skomentuj

