obiekt #157: prostota w czystej formie

Ta lampa od dawna stoi w kolejce pięknych obiektów do opublikowania na blogu. W końcu się doczekała. Jest dowodem na to, że prosta, wykonana z dobrych materiałów rzecz, będzie zawsze aktualna, nawet jeśli w formie odbiega nieco od klasyki. Zresztą – drewno i biel zawsze się obronią. Co więcej, to jeden z tych stonowanych, wcale nie krzykliwych projektów. Bo ta lampa jest niby zupełnie ‚żadna’, ale jednak bardzo ‚jakaś’. W bardzo subtelny sposób bardzo charakterystyczna.    I to mi się w niej niesłychanie podoba. Nie mami tanimi chwytami, a zapada w pamięć na dobre.

milk_lampara_andtradition_07milk_lampara_andtradition_04milk_lampara_andtradition_05Via: http://www.nordicthink.com/milk-lamp-p-48.html?language=en

Otagowane , ,

13 thoughts on “obiekt #157: prostota w czystej formie

  1. Yaseck pisze:

    Gdyby przy okazji była siedzeniem… było by super.

    • Kajakowo pisze:

      aha, faktycznie, mogłaby być. :)

    • brulionman pisze:

      właśnie miałem o to pytać :)
      aż się prosi

      • Kajakowo pisze:

        im dłużej patrzę, tym bardziej widzę w tej lampie taboret. ;)

      • brulionman pisze:

        w takim razie ustalmy że jest to hipnotyzujący taboret z bardzo sugestywnym efektem świecenia ;)

      • Kajakowo pisze:

        brzmi fajnie, jestem za. :)

      • brulionman pisze:

        po wycofaniu, dzięki przepisom umiłowanej UE, zwykłych żarówek o większych mocach Niemcy wykazali się nieszablonową kreatywnością sprzedając żarówki 200W jako „urządzeni grzewcze” i podając informację, iż posiada ono efekt uboczny: świeci :D

      • Kajakowo pisze:

        Trzeba to opatentować! Tęsknię za dwusetkami. :D

      • brulionman pisze:

        mam taką w piwnicy i przypuszczam, że przeżyje ona wszystkie współczesne żarówki „o przedłużonej żywotności” i niskim poborze energii ;P

      • Kajakowo pisze:

        Ja też mam jedną 200W i strzegę jej jak oka w głowie. Prawdziwy skarb. A co do tego, że ma szansę przeżyć tzw. energooszczędne o przedłużonej żywotności, to nie mam wątpliwości. Piękny rym. :D

      • brulionman pisze:

        Bałtroczyk kiedyś zapodał „żółte rymy”, zapamiętałem taki muzyczny:
        Gdy mam chwilę czasu
        gram na kontrabasu
        .
        ukłony, kurtyna ;)

  2. bea pisze:

    Ta lampa to moje MARZENIE!
    Od dawna jest na liście zakupów :)

    • Kajakowo pisze:

      :) Ja też bym ją chętnie przygarnęła. Jest ponadczasowa, zawsze będzie wyglądać dobrze.

Skomentuj

