obiekt #159: piękny sprzęt do ćwiczeń? czemu nie!

Sama jestem zaskoczona pomysłem na dzisiejszy post. Hantle. Rzecz mi całkiem bliska, jednak stricte praktyczna, więc nigdy nawet nie zastanawiałam się nad ich wyglądem, nie analizowałam ich w kontekście estetyki. Okazuje się jednak, że ktoś inny o tym pomyślał. I w ten sposób powstały śliczne hantle wykonane z orzechowego drewna i chromowanej stali. Można by oczywiście ponarzekać, że piękne są zupełnie niepotrzebnie, bo ćwiczy się przecież tak samo brzydkimi… Ale z drugiej strony – komu to przeszkadza, że coś jest ładne? Natomiast pomijając ich urodę, to po prostu bardzo solidny, starannie wykończony, ręcznie wykonany przedmiot. A do tego polski!

atepaa01-567x567atepaa_wsp-567x567atepaa12-567x567Via: http://www.atepaa.pl/akcesoria-fitness.html

Otagowane ,

2 thoughts on “obiekt #159: piękny sprzęt do ćwiczeń? czemu nie!

  1. kelly pisze:

    Piękne! Niby tylko do ćwiczeń, ale takie mogą stać gdzieś na widoku i prężyć się z dumą na stoliku :)

    • Kajakowo pisze:

      Czyli nie tylko ja o tym pomyślałam, że można by takie mieć dla samej funkcji ozdobnej. Np. jako przycisk do papieru (zawsze zresztą intryguje mnie zasadność posiadania takiego przedmiotu :P ).

Skomentuj

