Postaw na stojak!

Chyba nie wszyscy z Was wiedzą, że jestem zapaloną fanką dwóch kółek. Nie mam samochodu, ale za to mam rower (ładny! :) ). Przemierzanie miasta na rowerze ma niezliczoną ilość zalet, ale czasami zdarza mi się zakląć pod nosem, bo infrastruktura dla użytkowników jednośladów daleka jest jednak jeszcze od doskonałości. Tzw. mała architektura jest niezwykle ważnym elementem miejskiego krajobrazu, a piękne i funkcjonalne stojaki na rowery to wciąż rzadki widok. Ale, ale – możecie mieć na to wpływ. Ruszył właśnie konkurs na projekt stojaka rowerowego. Nasze rowery mogą być bezpieczniejsze i zaparkowane w ładnym towarzystwie. Działamy!

Postaw na stojak

Szczegóły na: http://postawnastojak.pl/

Otagowane

3 thoughts on “Postaw na stojak!

  1. kelly pisze:

    Takie akcje bardzo lubię i nawet jako nie-rowerzysta uważam, że stojaków na rowery jest bardzo mało! A ładnych to już w ogóle :)

  2. konrad pisze:

    Ja mam już pomysł, od dawna. To teraz wyślę.

  3. Kajakowo pisze:

    @Kelly: O właśnie, dobrze powiedziane.
    @Konrad: Śmiało, zachęcam do udziału.

Skomentuj

