obiekt #167: prosty stolik ze smaczkiem

Tzw. stoliki kawowe to jedne z tych mebli, których istnienia nie rozumiem, uważam za zbędne i nie zamierzam ich posiadać. Jednak ten poniższy na tyle mi się podoba, że mógłby się u mnie pojawić i mieć pewność, że za drzwi go nie wyrzucę. Pasowałby jak cholera. Z drugiej strony, wiem jak mógłby skończyć, jako kolejna powierzchnia zagracona. A to wielka szkoda, bo blat tego stolika zrobiony jest z uwielbianego przeze mnie betonu (a ściślej rzecz biorąc z mieszanki trocin i betonu, dzięki czemu nie jest aż tak bardzo ciężki). Dodatek w postaci neonowych sznurków zdecydowanie podnosi jego ‚fajność’, a drewniane nogi są po prostu urocze. Tak więc stoliku, możesz wpadać. ;)

120913_lineup_table_023_0lineup_4Via: http://www.kostapamporis.com/line-up/

Otagowane ,

2 thoughts on “obiekt #167: prosty stolik ze smaczkiem

  1. kelly pisze:

    Ja za to nie rozumiem jego nazwy – że niby tylko do stawiania na nim kawy? ;) Zawsze mnie trochę bawiła! U mnie coś w tym rodzaju służy do trzymania kwiatów (oczywiście w wazonie a nie bezpośrednio na nim :D) i „bieżących’ rzeczy do przeczytania. Fajny ten ze zdjęcia i tak myślę, że mogłaby być z niego nawet wersja „trendy Pantone” – z wymiennym sznurkiem w zależności od hitu sezonu D:

    • Kajakowo pisze:

      No fakt, nazwa też jest dla mnie trochę dziwaczna. :D
      Bardzo fajny pomysł z tymi wymiennymi sznurkami, powinni to wprowadzić w życie. :)

Skomentuj

