obiekt #169: urządzenie do bujania w obłokach

Hura, witaj beztrosko. No, przynajmniej niektórzy mogą się cieszyć. A jak beztroska, to łażenie po drzewach, bieganie po łące, skakanie z pomostu do wody, zabawa w podchody, bujanie w obłokach, a właściwie na huśtawce. Takie czynności mam zakodowane pod hasłem ‚wakacje’ i nie da się ukryć, że są to czynności typowo dziecięce… No cóż, na szczęście poniższa huśtawka nadałaby się również dla dorosłych, gwarantuję że ja skorzystałabym z niej z przyjemnością. Nadano jej najprostszą możliwą formę, okraszono interesującymi detalami, nic tylko znaleźć drzewo do którego można by ją przywiązać. Zaręczam, że nawet jeśli wcale nie macie wakacji, krótka sesja huśtania wprowadziłaby Was w błogi nastrój beztroski.

Rafa-kids S swing blackRafa-kids S swing02Rafa-kids S swing01

Via: http://www.rafa-kids.com/shop/s-swing/

Otagowane ,

5 thoughts on “obiekt #169: urządzenie do bujania w obłokach

  1. kelly pisze:

    Aaaa, w miejscu bym się bała, ale na placu zabaw koło mojego mieszkania są takie zabawki, na których można się poruszać się na czymś takim, ale po linie! Chciałabym się na tym przejechać, ale boję się, że mnie wyrzucą,bo jestem za stara :( (dylematy *ok*)

  2. pinkkarton pisze:

    Mmm.. coś takiego mi się marzy :D

  3. Yaseck pisze:

    Kiedyś wystarczył kijek…

Skomentuj

