pomysłowy dobromir is back

Podejrzewam, że nawet najstarsi górale nie pamiętają, że na tym blogu funkcjonował kiedyś dział, w którym prezentowałam swoje projekty DIY. Przyszła pora o tym przypomnieć. Myślę, że będzie w związku z tym trochę zabawy. Nie bez kozery zawiesiłam na kołku sekcję DIY aka Pomysłowy Dobromir, po prostu skończyły mi się pomysły. Jest na to rada. Tym razem to Wy będziecie pomysłowymi Dobromirami. Razem z firmą Bosch ogłaszam konkurs na pomysł. Proszę o propozycje – co mogę zrobić mając do dyspozycji urządzenie wielofunkcyjne Uneo Maxx i sklejkę? Najfajniejszy pomysł zostanie przeze mnie zrealizowany, a jego autor zostanie obdarowany niespodzianką przez firmę Bosch. Na propozycje czekam do końca tego tygodnia. A w przyszłym mnie nie ma, bo będę realizować zwycięski pomysł. Tylko miejcie litość, nie każcie mi konstruować łodzi podwodnej. Lubię prostotę. I tego się trzymajmy. ;)
Aha, w komentarzach z propozycją wklejajcie swój adres e-mail, łatwiej będzie się z Wami kontaktować.

Ps. Po inspiracje jak zwykle zapraszam na stronę WKRĘCENI W DOM. :)

Wkreceniwdom.pl

P1100491P1100459P1100470

Otagowane ,

15 thoughts on “pomysłowy dobromir is back

  1. anaka pisze:

    a jaki jest rozmiar sklejki? :>

    • Kajakowo pisze:

      A, dobre pytanie. 68,5 cm x 124,5 cm. Ale w razie czego mogę ją dociąć do jakiegokolwiek rozmiaru.

  2. Oliwia Rees pisze:

    ja mam dwie propozycje:

    1. jako, że święta zbliżają się wielkimi krokami, super pomysłem byłoby skonstruować ze sklejki skarpetę! może brzmi absurdalnie, ale chodzi mi o coś zainspirowanego tym: http://blog.sndimg.com/hgtv/design/Erin-Loechner/plywood-stocking.jpg
    czysty, nieprzegadany design, moim zdaniem idealny dla tych, którzy chcą choć odrobinę uciec od świątecznego ‚przepychu’

    2. inna rzecz, jaką marzę, by kiedyś wykonać i myślę, że gdybym miała do wykorzystania taki sprzęt i materiały to system półek, może z jakiś twistem jeśli chodzi o montaż, tak jak w Parasite Shelf zaprojektowanych przez Johanna Landin’a http://static.dezeen.com/uploads/2009/06/parasite-by-johanna-landin-p17.jpg

    Jestem przekonana że urządzenie wielofunkcyjne Bosh i Twoje sprytne ręce poradzą sobie z zadaniem znakomicie :) cokolwiek wybierzesz – powodzenia!

    email: oliwia.rees@wp.pl

  3. Kajakowo pisze:

    Dzięki za dotychczasowe pomysły! Mateusz, chyba trochę przeceniasz moje możliwości. ;)
    W razie czego po inspiracje odsyłam Was na stronę http://wkreceniwdom.pl/.
    Proponujcie, proponujcie. :)

  4. ProjekcieObiekcie.
    Oto moja propozycja: taboret ze sklejki mojego projektu:
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/1358787/taboret.jpg – obrazek
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/1358787/taboret.pdf – schemat jak to zrobić

    Sprawa generalnie prosta.

    Pozdrawiam.

  5. Madelaine pisze:

    Ooo, to tu nie widać mądrości z komentarzy na FB? ;)
    Powtórzę zatem: lampka-domek, z żarówką świecącą przez wycięte okna. Ewentualnie lampka-kinkiet, z osłoną na żarówkę wyciętą w kształt domku, z oknami jw.

  6. liwus pisze:

    A ja proponuje :-) maly,niski stoliczek mobilny jezdzacy na kolkach ( jak przy fotelach do biurka). Moze on byc np.na prase.

  7. Cześć!

    Jak tylko zobaczyłam dużą sklejkę i wiertarko-wkrętarkę, w dodatku z udarem, to pomyślałam o jednym – wielki obraz na ścianę w technice ‚nitkowej’. Widziałam coś podobnego tutaj (http://www.abeautifulmess.com/2013/10/make-your-own-skull-string-art.html) i spodobało mi się bardzo. Efekt delikatny, trójwymiarowy, ale zdecydowanie WOW.

    Ponieważ jestem wielką fanką fontów, zdecydowałabym się na jakąs literę / słowo / inicjały, oczywiście wybrałabym moją ulubiona czcionkę/czcionki. Sklejke pomalowałabym na biało, na nią nałożyłabym wzór, który chciałabym odtworzyć. Wkręciłabym mnóstwo śróbek wokół i wewnątrz kształtu, który wybrałam, następnie usunęłabym wzór i zaczęła łączyć śróbki za pomoca białej nitki. Zależałoby mi, żeby śróbki były dosyc długie, a nitki łączyły się jak najdalej sklejki, dla lepszego wrażenia. Biała sklejka + biała nitka = świetny trójwymiarowy, ażurowy efekt, szczególnie w tak dużej skali.

    To jest projekt bardzo prosty w formie i w wykonaniu, ale efektowny, który świetnie wykorzystuje światło. Zdecydowanie do tej pracy przydałby się urządzenie wielofunkcyjne Boscha.

    Emilka :)

    • Kajakowo pisze:

      Gratuluję wygranej. :) Jutro zabieram się za realizację. Mam nadzieję, że sprostam Twym oczekiwaniom. :D

      • Jestem przekonana :) Myślałam o tym sporo, wariantów jest dużo, od białej sklejki, białych śróbek i białej nitki, przez przezroczystą żyłkę :) wszystko czarne, wszystko szare :) jak Ci w duszy gra! Ja chętnie bardzo zobaczę efekt końcowy i sama nabrałam ochoty na zrobienie czegoś podobnego :))

      • Kajakowo pisze:

        No właśnie! Jest tyle możliwości. Normalnie rozmarzyłam się planując jak to zrobić, mam mnóstwo pomysłów. Super, cieszę się niezmiernie na tę realizację. :)

  8. Kajakowo pisze:

    Namyśliłam się i wracam z wynikami konkursu na pomysł. :)
    Odbyłam burzę mózgu, jednego, bo sama ze sobą i wybrałam zwycięski projekt. Bardzo dziękuję za wszystkie propozycje, były super, naprawdę jestem pod wrażeniem. Ostatecznie wybrałam pomysł, który spełnia następujące kryteria:
    -do jego wykonania potrzebne jest urządzenie wielofunkcyjne Uneo Maxx Boscha,
    -trafia w moje poczucie estetyki,
    -jest stosunkowo łatwy w wykonaniu,
    -do czegoś mi się przyda, znajdę dla niego miejsce w domu.
    I tym sposobem zwyciężyła… ba dum tss… Emilka z propozycją obrazu w technice nitkowej. :)

Skomentuj

