projekt #25: fotel w paski

Nazbierałam całkiem sporą kolekcję foteli ‚366’ projektu J. Chierowskiego, ale dopiero drugi z rodziny doczekał się transformacji. I już wiem, że to będzie moje oczko w głowie, bo jest w nim wszystko co najbardziej lubię – biel, czerń, paski, geometria i trochę szaleństwa. Nogi pomalowałam na biało, materiał kupiłam w Ikei, a tapicer zgodnie z moimi wskazówkami obił fotel tak, żeby z przodu paski były pionowo, a z tyłu w poziomie. Twierdzi, że dostał przy tym oczopląsu. Wierzę. To będzie ulubiony fotel także z innego względu. Wczoraj brał udział w sesji zdjęciowej, która zapowiada bardzo fajny projekt, nad którym ostatnio pracowałam. Szczegóły już wkrótce. Stay tuned!

P1110065P1110088

P1110099P1110100P1110102

 

Otagowane , , , , , ,

9 thoughts on “projekt #25: fotel w paski

  1. nieprofesjonalna pisze:

    świetny fotel, kapitalna przemiana:)

  2. wygląda cudnie :))))

  3. kelly pisze:

    Ale pięknie! Godne drugie życie :)

  4. Kajakowo pisze:

    dzięki dzięki. fajnie, że Wam się podoba. jestem z niego dumna. :D

  5. Jakub pisze:

    Czy podejmowałaś się samodzielnej naprawy tapicerki czy zlecałaś to do tapicerowi?

  6. mal_uch pisze:

    Tkanina którą obito fotel to jakiś specjalny tapicerski materiał? Chcę obić stary fotel ale nie wiem jaki materiał będzie dobry…czy taki. Którego można uszyć porządne zasłony wystarczy?

    • Kajakowo pisze:

      Ten materiał kupiłam w Ikei, to taka dość gruba tkanina, ale nie specjalny tapicerski materiał. Fotel mam ponad rok i wszystko ok. Myślę,że taki na zasłony wystarczy. :)

Skomentuj

